niedziela, 10 lipca 2011

Orędzie 2 lipiec 2011r.

"Drogie dzieci! Dzisiaj wzywam was do jedności z moim Synem, do trudnego i bolesnego kroku. Wzywam was do całkowitego wyznania i wyspowiadania się z grzechów, do oczyszczenia. Nieczyste serce nie może być w moim Synu i z moim Synem. Nieczyste serce nie może wydać owocu miłości i jedności. Nieczyste serce nie może dokonywać prawidłowych i sprawiedliwych rzeczy. Nieczyste serce nie jest przykładem miłości Bożej dla swojego otoczenia i tych, którzy jej nie poznali. Wy dzieci moje gromadzicie się wokół mnie, pełni entuzjazmu, pragnień i oczekiwań, a Ja proszę dobrego Ojca, aby przez Ducha Świętego w waszych oczyszczonych sercach umieścił wiarę w mojego Syna. Dzieci moje, posłuchajcie mnie, pójdźcie ze Mną. Dziękuję wam ... ”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz